A Játék erőssé,és kitartóvá tesz!Ne gondolkodj,csak játssz!                                                                                                                                                                                     
        Böngésző:    Verz.:    IP Cím:52.14.8.34                            Szerda, 2024-04-24
Minden ami Xbox/360/ONE/PS3...                
[ Új üzenetek · Tagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
Fórum » Fórumok » Xbox360 » Xbox360 HELP!!! (Segítség elakadtam,nem tudom...)
Xbox360 HELP!!!
kupak92Dátum: Vasárnap, 2016-01-17, 07:15:38 | Üzenet # 1276
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 2
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Sziasztok! Mivel amatőr vagyok a témában inkább leírom lépésről lépésre mit szenvedtem el. Letöltöttem a fifát, nem indult, ráakadtam hogy a probléma a régi kernel verzió. Kerestem hogyan kell frissíteni. Először így próbáltam: http://www.ngx.hu/Cikkek-irasok/xbox360/automatikus-frissites-16747-verziora-rgh-jtag itt azonban annál a pontnál ahol az ip címet kell megadni elbukott a dolog mert ahogy elindítom a dashlaunchert a hálózat nem látja a konzolt(ha kikapcsolom, újra látja).
Aztán próbáltam így http://www.xboxklub.hu/dash_frissites_rgh_gepen De itt meg a xell se jött elő (igen tudom várjak, 20 perc után se csak színes pontok jelentek meg a képernyőn) Szóval most ott tartok, ahol kezdtem 5 órával ezelőtt. Ha valaki tudna segíteni megköszönném.
 
kupak92Dátum: Vasárnap, 2016-01-17, 15:52:46 | Üzenet # 1277
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 2
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Itt is baj lenne, hogy a hálózat nem látja, plusz nem szoktam olyan leírásra hallgatni ami tele van helyesírási hibával..
 
JanekDátum: Hétfő, 2016-01-18, 04:28:29 | Üzenet # 1278
Ezredes
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 217
Hírnév: 2
Állapot: Offline
:))))))))))))

Micsoda igények,nem lehetsz semmi!

Akkor csináld magad mozgalom,olvasd ki a Nand-ot és gyártsd le magadnak...enyike. wink