A Játék erőssé,és kitartóvá tesz!Ne gondolkodj,csak játssz!                                                                                                                                                                                     
        Böngésző:    Verz.:    IP Cím:18.118.12.222                            Szerda, 2024-04-24
Minden ami Xbox/360/ONE/PS3...                
[ Új üzenetek · Tagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
Fórum » Fórumok » Xbox360 » Xbox360 HELP!!! (Segítség elakadtam,nem tudom...)
Xbox360 HELP!!!
olivagyok360Dátum: Kedd, 2013-03-26, 14:48:31 | Üzenet # 406
Főadmin
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 900
Hírnév: 999
Állapot: Offline
Szívesen rendbe rakom,csak küld el....igyekszem segíteni,de sok olyan dolog van,amit látni kell ahhoz,hogy orvosolni tudjam....

Minden ami xbox360!
 
ÖcsiDátum: Szombat, 2013-03-30, 17:10:42 | Üzenet # 407
Közlegény
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 3
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Sziasztok.
Kezdő vagyok még az Rgh-s boxomhoz,és segítséget szeretnék kérni.
Frissítettem a Fsd3-at és azóta nem jön be az időjárás.
Utána olvasgattam a dolognak és regisztráltam World weather online oldalon api key-ért,sikerült is a regisztráció de sajna nem találom a kódot!
Ha valaki tudna segíteni és leírná szájba rágósan azt meg köszönném!
 
olivagyok360Dátum: Vasárnap, 2013-03-31, 16:02:54 | Üzenet # 408
Főadmin
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 900
Hírnév: 999
Állapot: Offline
Szia,

xmedia360 oldalán foglalkoznak részletesen a témával,ott meg fogod találni a választ....


Minden ami xbox360!
 
DaraDátum: Csütörtök, 2013-04-04, 20:24:29 | Üzenet # 409
Csoport: Töröltek